2 dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu 2 dagen Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu

2 dagen Sydney

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

28 December 2008 | Australië, Sydney

2 dagen Sydney dus. Wat ik hier heb meegemaakt is niet te geloven.
Ik kom 2de kerstdag (boxingday) vroeg aan in Sydney. Heb dus tijd zat,kon toch nog niet in mijn kamer, dus wat ag je dan doen? Laten we de stad eens gaan verkennen, zit er toch midden in. Kom ik bij de echte winkelstraten en winkelcentrum(s), ze lopen gewoon in elkaar over, Het eerste gebouw dat ik binnen ga is het Victoria winkelcentrum. Dit is een heel oud mooi gebouw met daarin dus een erg groot winkelcentrum. Staan ze in de rij voor de winkels, Vooral Aziaten, van de duurste merken (Louise Vutton,Gucci, enz) en voornamelijk tassen. Het was dan wel uitverkoop maar het was nog steeds duur. Echt rijen met hekjes zodat ze ook in de rij bleven staan. Het was trouwens wel gigantisch druk in Sydney zal wel komen dat veel mensen kerst en oud en nieuw hier vieren.
De 2de dag naar het Australian museum geweest. Vergelijkbaar met naturalis in Leiden. Ook nog in de Sydney Tower geweest(ongeveer 240m!). Dit is dus ietsje groter dan de euromast. Wel een mooi uitzicht. Hierna de Oztrack gedaan. Dit is een 3D projectie over Austarlie. Erg mooi gedaan.
Morgen vroeg met het vliegtuig naar Queenstown het zuider eiland van Nieuw Zeeland. Het is dan weer 2 uur later. Dus als het bij jullie 12 uur 's middags is dan bij mij dus 12 uur 's nachts.
Tot Nieuw Zeeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Weer thuis

12 Augustus 2009

Foto's

10 Augustus 2009

Europa

19 Juli 2009

De Canada Rockies

30 Juni 2009

Eindelijk.....
Arno

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 25033

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zambia Off Road

04 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Oeganda en WK

01 Oktober 2008 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: