Laaste bericht uit Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu Laaste bericht uit Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Laaste bericht uit Tasmanie

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

23 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo Allemaal,

Hierbij een laatse bericht uit Tasmanie.
Wat heb ik zoal gedaan de laatse dagen. Heel eenvoudig, allemaal leuke dingen gedaan.
Ben naar Port Arthur geweest. dit is een voormalige detentie oord. Hier werden in de 19de eeuw de mensen naar toe gestuurd die wat hadden gestolen bv. meel. Deze mensen kwamen uit Engeland en Ierland voornamelijk. Wat nu nog rest is veel ruines omdat dit gebied na dat het was gesloten in 1895 en 1897 door een bosbrand werd getroffen.
Ze hebben het gedeeltelijk weer opgebouwd. Maar er zijn ook huisjes bewaard gebleven. Het is een erg interessante geschiedenis en mooie plek om foto's te maken.
Ook nog een boot tour gedaan langs de kust. was erg bijzonder want dan kun je pas echt zoen hoe hoog de cliffen zijn. Er is er 1 van 300 meter!
Nu weer in de buurt van Hobart want 2de kerstdag vlieg ik vroeg naar Sydney om hier na 2 nachten weer weg te gaan opweg naar Nieuw Zeeland het volgende avontuur.

Voor de genen die ik ben vergeten een mailtje te sturen: Prettige Kerstdagen en een gezond 2009

• 23 December 2008 - 15:39

Jasmijn:

Hoi ome arno!

Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Jij ook een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2009!
    Nog heel veel reisplesier.

Groetjes. Jasmijn

• 24 December 2008 - 15:55

Marjo, Lars En Jespe:

Hoi Arno,

Leuk om reisverslag te lezen. Vanuit een somber Nederland wensen wij jou heel fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Dat we nog maar veel leuke verhalen van jou mogen lezen.

Groetjes Marjo, Lars en Jesper.

• 25 December 2008 - 12:21

Eveline :

Ik wens iedereen die wel
    eens een berichtje stuurt een prettige kerst en een gelukkig nieuw jaar!

Groetjes, Eveline

• 25 December 2008 - 22:23

Hanstennis:

Ha die Arno het gaat maar door met je verhalen goed zo .En jij ook met al die wereldreizigers om je heen fijne dagen en een happerdeheppie new year en al de familie van Arno vrienden en kennissen een goed uiteinde en een gezond en gelukkig nieuwjaar doei.