Queenstown - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

28 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Een kort berichtje uit Nieuw Zeeland.
Ben dus vanmiddag aangekomen in Queenstown voor 1 nachtje in een hostel. Had het slechter kunnen treffen. Zit praktisch aan het meer met een schitterende berglandschap erom heen mooi weer, wat wil je nog meer. Wat heb ik toch een slecht leven op dit moment (ha,ha)

  • 28 December 2008 - 13:03

    Ellie:

    Hoi Arno, bedankt voor je berichtjes, maar ik krijg helaas alleen het bericht van 28 december steeds te zien, ook als ik de andere berichtjes open, krijg ik steeds te tekst van queenstown, maar ik lees dat je het enorm naar je zin hebt daar. Vanuit Etten-Leur wensen Ellie en Hans en Ilse je een heel gelukkig 2009 toe en nog heel veel plezier op je wereldreis.

    groetjes,
    Ellie

  • 30 December 2008 - 11:30

    Eveline:

    Veel te koud weer hier
    We moeten maar warme kleren aantrekken.
    Vooral als we bij de Ardennen zijn.

  • 30 December 2008 - 19:40

    Herman:

    hey Arno, ff een goed uiteinde en een nog beter begin van 2009 toegewenst, je viert de jaarwisseling waarschijnlijk in een T-shirt, hier denk nog 1 nachtje vorst en dan schaatsen op de vaart(Glühweintje, hete choco-slagroom etc..) 't is erg leuk om te zien wat je allemaal op je reis tegenkomt, mooie fotos ga zo door, groetjes herm en mar

  • 31 December 2008 - 07:50

    Aad Bes:

    Inderdaad Arno.... je hebt een pokke leven maar ik vind het kanp dat jij je er doorheen slaat. Gisteren een potje geklaverjast op de tafeltennis. Je ouders waren er ook maar helaas heb ik niet tegen hun gespeeld. Mede daardoor hadden Ria en ik de laagste pot.... een kleine 900 punten over 16 giffies.... heb ik nog niet meegemaakt in mijn hele carriere.
    Ik wens je een goeie jaarwisseling en een gezond 2009 toe. We zullen deze zite in de gaten houden..... lijkt het een beetje vakantie voor ons ook.
    Veel plezier en groetjes van Ria en mij.

  • 31 December 2008 - 09:42

    Petra (coolconnect):

    Hoi Arno!
    Zo te lezen vermaak je je goed daar. Leuk hoor wat je allemaal hebt meegemaakt, ook leuk dat je alles hier opschrijft, kan je t zelf ook nog eens nalezen! De foto`s zijn ook erg mooi! Fijne jaarwisseling en veel reisplezier in 2009.
    Groetjes petra

  • 31 December 2008 - 13:48

    Wim En Henny:

    Hi Arno,

    Ook vanuit het Amsterdamse voor jou de allerbeste wensen voor 2009.
    Indrukwekkende foto's, we blijven je volgen!

    Met groet,
    Henny en Wim

  • 02 Januari 2009 - 14:54

    Gonnie:

    Hoi hoi Arno,

    Ook wij kunnen je bericht uit Sydney niet ontvangen.
    Dat zal wel aan Brabant liggen.
    Maar ik ben wel heel benieuwd wat je nu hebt mee gemaakt daar, want het bericht eindigt als jij dat gaat vertellen.....
    Gelukkig zien we de Schinkels zondag met het nieuwjaarsetentje en horen daar het vervolg wel.
    Ook vanuit Veldhoven een heel fijn 2009 toegewenst

  • 04 Januari 2009 - 18:50

    Hans Stoopman:

    Hallo Arno. Laatst een avondje bij TOGB wezen klaverjassen met je moeder. ( Ging prima!)Kreeg van je ouders je website. Vandaag er op zitten lezen en kijken. Mooie foto's. Een mooie ervaring. We gaan je verder volgen en wensen je nog een heel mooi verblijf toe. Groeten van Hans en Alie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Weer thuis

12 Augustus 2009

Foto's

10 Augustus 2009

Europa

19 Juli 2009

De Canada Rockies

30 Juni 2009

Eindelijk.....
Arno

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 25071

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zambia Off Road

04 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Oeganda en WK

01 Oktober 2008 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: