Weer in Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu Weer in Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Weer in Tasmanie

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

09 December 2008 | Australië, Sydney

HAllo,

Even snel over het weer. Het regent hier aan de west kust van Tasmanie 300 dagen per jaar! Ik heb nog geen 2 dagen achtereen zon gehad het is hier ook niet zo warm gem 16 graden.
Dus een beetje hollands weer echter het veranderd hier bijna per 5 minuten.
Nu moet ik stoppen omdat het internet cafe gaat sluiten.

Groeten,

Arno

• 10 December 2008 - 15:00

Hanstennis:

Hoi Arno ,heb je Albert Tasman al gezien als het goed is waard hij daar rond ,leuk dat je ook regen hebt daar anders ga je vergeten hoe het is ,geintje .Toer ze over het eiland en we zien je berichtje wel weer verschijnen hoi.

• 10 December 2008 - 18:06

Pa En Ma.:

hoi arno
    wat jammer dat je zoveel regen regen heb ik hoop dat je de laatste weken dat je er nog bent goed weer heb. groetn van pa en ma.

• 11 December 2008 - 16:05

Agnes:

Dag Arno,
    We hebben weer genoten van je prachtige,schitterende, boeiende opnames en belevenissen.Professioneel,die foto's. Je moet natuur-forografie gaan doen,de tweede Bert Haanstra. Maar blijf voorlopig nog maar "globetrotten",dan kunnen wij ook nog wat langer meegenieten.Gaaf hoor,leuk.Onze observator.In onze achtertuin kun je in sept. 2009, schattige eekhoorntjes observeren en vast leggen op de plaat.Arno,groetjes vanuit 'n Bouwvakkers-sfeer,kou,koffie en gevulde koeken.Het ga je goed. Agnes.