Dé foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Dé foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Dé foto's

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

01 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

OK, door een storing was het vorige keer niet gelukt maar hier dan dé foto's

• 01 Februari 2009 - 06:46

Ruud Daan Noor Suze:

EEEE Arno,

Nog gefeliciteerd keerl. Je weet zeker dat dit zelf gemaakte foto's zijn en geen ingestuurde ansichtkaarten hèhè... ziet er geweldig uit. we gaan dit jaar met de rowans naar ijsland, hopen dat we ook van die mooie walvisstaarten tegen komen. Geniet nog ff een tijdje door.

Groeten Ruud en de dames.

• 02 Februari 2009 - 16:11

Leo En Ria:

allereerst proficiat en nog heel veel jaren erbij met ook zo.n reis en alles wat jij nu ziet heb je wel iets bijzonders waar je heerlijk over kunt nadenken en mijmeren

wij zijn vandaag terug gekomen van de wintersport (is wel wat anders qua weer als jij nu hebt )maar we hebben heerlijk genoten en elke dag kunnen skien

groeten en tot de volgende keer leo en ria