Nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

07 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo Allemaal,

Even een snel berichtje uit Tasmanie.
Na op Hobart geland te zijn met de airport shuttle bus naar mijn eerste hostel gegaan. Beetje rare toko was dit. Andere dag een auto gehuurd voor mijn gehele periode in tasmanie. (tot 26 dec.) Wel zo handig kan nu overal komen waar niet iedere packpacker heen gaat omdat er geen vervoer is. Zo heb ik in het zuiden (5km van Dover) in een hostel geslapen midden in de bossen en dicht bij een meer.
Ben na 2 nachten terug gegaan naar Hobart om na 1 nacht richting het westen te rijden. Overnacht in een veel te duur Hostel (moest betalen voor douches, geen beddegoed wat je normaal wel krijgt) het was eigenlijk gewoon een hokje op een camping maar wel aan meer St Claire.
Heb veel regen gehad zodat ik niet altijd een wandeling in het park kon maken. Wel een aantal watervallen gezien. Verbinding is traag dus foto's komen later.

Groeten,

Arno

• 07 December 2008 - 17:08

Leo En Ria:

hallo trekker
    is het er nu warm waar je zit ????
    moet je voor jezelf zorgen of zijn er nog andere mensen bij???
    vind je het nog steeds leuk en is het wat je er van had verwacht???
    je ziet wel veel van het land en de natuur zo te zien .
    we wensen je in ieder geval een goed uiteinde en ook KERST niet te vergeten al vieren ze dat daar op het strand geloof ik
    maak er wat moois van en we reizen zo met jou de wereld rond
    Groeten van ons
    Oom Leo en Tante Ria

• 07 December 2008 - 22:00

Gonnie Engels:

Tjee, weer een heel ander verhaal dan Afrika.
    Wij zitten hier nog na te genieten van het sinterklaasfeest en de kerstbomen staan al weer in verschillende huizen.
    En.... We hebben hier al 2x flinke snweeuw gehad Arno.
    Hoe is het weer daar?
    We zijn weer benieuwd naar de fot's
    Goede reis weer verder
    gonnie en de rest uit Veldhoven

• 08 December 2008 - 20:32

Ellie:

Hoi Arno,

Wat zie jij veel en wat een ervaringen doe je op. Ik hoop dat het wel allemaal naar je zin is. Heb je nog geen heimwee naar het koude Nederland. Ik ben al wezen skieen in Oostenrijk, er ligt daar veel sneeuw. Wat zijn de temperaturen daar, en is het daar nu regentijd ? Arno wij wensen je een fijne Kerst en een goede en mooie jaarwisseling toe en tot de volgende keer.

groetjes,

Ellie Hans