Weer thuis - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

10 September 2009 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Hallo allemaal,

hierbij het laatste verslag van mijn wereldreis. In de 3 weken dat ik in Duitsland heb gezeten heb ik de mooie omgeving van Birkenau heb ontdekt met al zijn oude kastelen en ruines, zijn we ook nog in deze periode naar het concert van U2 geweest Wat erg goed was. Een aanrader is Heidelberg met zijn oude ruïne slot. Ook ben ik nog naar een ballon festival geweest en een Afrika festival waar de beroemde Afrikaanse groep Freshly Ground optrad. deze groep heeft ook voor Neslon mandela gespeeld en trekt in Zuidelijk Afrika volle stadions. Hier zijn ze nog niet zo bekend. De laaste week van augustus zijn Birgit, mijn vriendin zoals bijna iedereen al weet, en ik naar Wenen geweest.
We hadden schitterend weer in deze prachtige stad vol geschiedenis. Ook erg veel gezien en genoten. Hierna weer terug voor 2 dagen naar Duitsland om zondag 30 augustus na een kleine vertraging aan te komen op Schiphol, waar een klein ontvangst comitee mij stond op te wachten. Hierna nog wat gedronken en toen opweg naar huis.
Hierbij was ook een einde aan mijn Wereldreis gekomen. Ik ben overal geweest waar ik heen wilde, op onverwachte plaatsen geweest, de dingen gedaan die ik wilde doen en nog meer. Met andere woorden een zeer geslaagd jaar.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de reacties op dez site en natuurlijk mijn sponsoren want zonder hun was er geen beeld verslag van alle moois wat ik heb mee gemaakt.
Nogmaals bedankt hiervoor.

Groeten,

Arno

  • 10 September 2009 - 14:51

    Ruud Daan Noor Suze:

    EE Arno!!

    Welkom thuis!! ben zeer benieuwd naar je verhalen, ai het er een keer naar hebt, dan kom maar weer eens buurten in de achterhoek.

    groeten Ruud en de dames

  • 10 September 2009 - 20:20

    Hanstennis:

    ahhhhhhhhhhhhh ja Arno wat jammer voor je, maar welkom thuis en terug op aarde Ik zie je misschien wel een deze dagen verdwaald rondlopen in het dorp.groetje's.

  • 11 September 2009 - 07:33

    Henny En Wim:

    Ha Arno,
    Fijn dat je er weer bent, het was super om met je mee te reizen op deze manier! Neem aan dat je ons nog een avondje gaat vermaken met al je verhalen en de allermooiste foto's!
    En....van harte gefeliciteerd met zo'n leuke vriendin.
    Groeten vanuit het Amsterdamse,
    Henny en Wim

  • 11 September 2009 - 11:26

    Helma Van Rossum:

    Hoi Arno,

    Welkom thuis, en wat leuk te lezen dat je iemand hebt ontmoet. Je foto's zijn wederom prachtig.
    Ben benieuwd naar je verhalen.

    Groetjes Helma van Rossum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Weer thuis

12 Augustus 2009

Foto's

10 Augustus 2009

Europa

19 Juli 2009

De Canada Rockies

30 Juni 2009

Eindelijk.....
Arno

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 25026

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zambia Off Road

04 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Oeganda en WK

01 Oktober 2008 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: