Galapagos eilanden - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arno Veld - WaarBenJij.nu Galapagos eilanden - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Galapagos eilanden

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

26 Juni 2009 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,
Eindelijk na 4 maanden de plaats weer gevonden waar ik mijn layout kan wijzigen. Nieuw Zeeland thema heeft plaats gemaakt voor Canada/US Thema.
Op het moment dat ik dit schrijf ben ik in Toronto. Het zuid oosten van Canada. Maar nu nog eerst even de Galapagos Eilanden.
Ik heb 8 dagen op een boot door gebracht. Halverwege de week gingen eer een aantal van de groep naar huis zij bleven 4 dagen en toen kwamen er andere personen op de boot. De eerste helft weren het er 15 en tweede helft 14 personen. Maximum was 16. We gingen 2x daags aan land voor een wandeling en uitleg over de flora en fauna van het eiland. Na zo'n wandeling gingen we terug naar de boot om ons zwem outfit aan te doen om te gaan snorkelen. Een aantal keren kwamen de zee leeuwen naar je toe en vlak voor je neus keerde ze dan om. Wat in het begin erg schrikken was want ze zijn zo snel dat je ze soms niet ziet aan komen. Maar het is voor hun gewoon spelen. Ik heb veel gezien en ook veel foto's gemaakt.In deze 8 dagen meer dan 1000!. Wat heb ik zoal gezien nou een heleboel; Haai, Dolfijnen, Pinguin, zee leeuwen, zee leguanen, veel vissen, fregat vogels, Pelicanen, blauwvoet jan van genten (blue footed boobies), Flamingos, Land leguanen, zee schildpadden, reuze land schildpadden, Fur zee leeuwen (hebben grotere oren en ogen dan de gewone zee leeuw) Galapagos duif en nog veel meer. Het was met stip het hoogte punt van mijn Ecuador reis. Ik zal spoedig foto's plaatsen.
Ben nu In Toronto en vlieg de 27ste naar Calcary waar ik een auto wil gaan huren en dan de parken doen en dan terug naar Calcary om te vliegen naar Vancouver (is goedkoper dan rijden naar Vancouver)
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.
Groeten,
Arno

  • 27 Juni 2009 - 07:10

    Gonnie:

    Arno het blijft leuk alles te lezen wat je meemaakt.
    Maar ook heel onwezelijk .
    Zo veel!!!!
    Weet je nog wat je een paar maanden geleden gedaan en zien hebt??
    Gelukkig heb je straks deze berichten nog.
    Het vlaggenrijtje is ook bijna vol.
    We gaan je berichten straks nog missen
    Maar voorlopig kunnen we er nog 2 maanden van genieten hè.
    Nou veel plezier maar weer.
    Gonnie

  • 27 Juni 2009 - 10:20

    Hanstennis:

    Hoi Arno leuk weer een berichtje van je te zien ,ik zie dat je nog 64 dagen te gaan hebt het zal wel moeilijk voor je worden om je weer in het gereel te zetten op deze aardkloot .Of heb je zoiets van ik ga terug naar afrika en ga daar mijn werk vinden . In ieder geval ga lekker door doe je ding en we zien wel weer wat van je groetje's Hans.

  • 28 Juni 2009 - 14:35

    Leo En Ria:

    Gelukkig weer iets te lezen van jou
    Wat een reis maak jij zo van het ene land naar het andere .
    Is dat ook niet een cultuurschok van Zuid-Afrika naar Amerika ??????
    In ieder geval geniet jij met volle teugen volgens ons en zal het weer wennen worden als je weer in het kikkerlandje komt

    groeten uit Groningen
    Leo en Ria

  • 06 Juli 2009 - 14:40

    Sandra Blokland:

    wat een mooie ervaring. De foto's zijn mooi. Geniet er nog even van want voor je het weet ben je weer in Nederland. Misschien heb je er nog leuke vakantie vrienden aan over gehouden ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Weer thuis

12 Augustus 2009

Foto's

10 Augustus 2009

Europa

19 Juli 2009

De Canada Rockies

30 Juni 2009

Eindelijk.....
Arno

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 25030

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zambia Off Road

04 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Oeganda en WK

01 Oktober 2008 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: