Zuid Amerika - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arno Veld - WaarBenJij.nu Zuid Amerika - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Zuid Amerika

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

09 Juni 2009 | Ecuador, Quito

Hallo,

Hier een berichtje uit Ecuador. Na een zeer goede 1ste helft van de vlucht van Sydney naar Ecuador, gratis upgrade naar premium economy class. Dit is bijna business class, en een gewone 2de helft ben ik veilig aan gekomen in Quito ruim een week geleden. Wat heb ik in de tussen tijd gedaan is het volgende: We reizen zo veel mogelijk met het openbaar vervoer. Eerst naar een hoogte van bijna 3000 meter naar Warm water bronnen, daarna naar de amazone waar we 4 dagen in het regenwoud hebben overnacht. 2 nachten bij lokale familie en 2 nachten in een Lodge met uitzicht over regenwoud. Deze dagen waren erg nat. Tot nu toe hebben we elke dag wel regen gehad. Na het regenwoud zijn we naar Banos gereden voor 2 nachten. We hebben her een wandeling gedaan berg op naar een cafe. Vlak voor we er waren begon het te regenen en het heeft niet meer gestopt. We belde een taxi om terug te gaan naar ons hotel (was maar 1 dollar pp) Hier gaat alles in US dollar. Omdat we van Banos naar Cueca een lange rit was van 9 uur hebben we een prive bus gehuurd, koste 15 dollar pp extra, we zaten met 7 personen in een bus waar 25 personen in kunnen. Ze rijden hier trouwens vaak als een stelletje idioten. onderweg nog gestopt voor een trein rit naar een valei wat erg mooi was. we kwamen ´s avonds rond 7 uur aan in het hotel. We verblijven hier 2 nachten. De 2 nachten zijn nu op en we vliegen vandaag terug naar Quito. We proberen morgen naar de voetbal wedstrijd Ecuador-Argentinie te gaan. Na Quito hebben we nog 3 dagen en dan is de Ecuador toer voorbij maar niet voor mij want dan ga ik voor een week naar de Galapagos eilanden waarvoor ik hier naar toe ben gekomen.
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.
Groeten,
Arno

• 09 Juni 2009 - 19:34

Gonnie Engels:

He arno,

Wat leuk de Galapagos eilanden Wilden wij ook bijna naar toe.
    Als je tijd over hebt kun je even naar Inge vliegen Ze zit nu in Cusco Peru.
    Daar is het ook geweldig!!!!
    Gonnie

• 14 Juni 2009 - 17:00

Herman En Marga:

hoi arno,
    ff een berichtje dat wij op vakantie gaan en dat we dat doen van ons vakantiegeld, we bedachten jou een beetje te laten meedelen, geeft ons toch maar weer een reeks bijzondere fotos toch... heel veel plezier en tot de volgende sessie...

• 14 Juni 2009 - 17:10

Herman:

he wat nu! wil ik je sponseren maar blijkt dat de 2000 fotos het maximum is? die ruimte heb je nu reeds bereikt, kun je meer ruimte aanvragen? we zien het wel, groetjes