Weer boven water - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Weer boven water - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Weer boven water

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

27 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja mensen ben weer boven water gekomen. Op de bodem vond ik mijn diploma. Vanaf 20 februari mag ik de titel gecertificeerd open water duiker dragen. Heb hier gelijk gebruuik van gemaakt door afgelopen maandag te gaan duiken bij de Poor Knight islands met de organistie waar ik ook de cursus heb gevolgd. Het was een schitterende dag om te duiken. Je maakt op z'n dag 2 duiken. Veel vissen gezien op de eerste duik en de tweede duik hebben we op een andere plek bij de eilanden gedaan en hier zagen we een stingray (is platte vis met lange staart) een vogel weer naar de oppervlakte zwemmen na een duik voor vis. (ben even de naam kwijt) Ook nog in een grot geweest. Dit was wel lachen want door de druk opbouw van het water voelde en horde je een knal. Helaas moest ik het na 30 min voor gezien houden (Mijn buddy kon 70! min. onder blijven en ging later dan ook met instructrice verder) omdat mijn lucht zover opwas dat ik naar de oppervlakte moest. Ik ga zeker nog een paar duiken in Australië maken want dit smaakt zeker naar meer.
Morgen vleig ik naar Brisbane, Australie voor het volgende avontuur.

  • 27 Februari 2009 - 15:05

    Herman En Marga:

    hey arno,
    klinkt weer heeeel relaxed, ga zo door. check ff je eigen mailbox we hebben je een mailtje gezonden met een link, misschien om wat ideeen op te doen voor een volgende (wereld)reis...
    groetjes
    herman


  • 27 Februari 2009 - 21:34

    Gonnie Engels:

    Hoi Arno .
    wat een foto's weer. maar wie zegt nou dat jij daar geweest bent??
    Ik zie je bijna nooit zelf op een foto.......
    Ben benieuwd of je veel van de gevolgen van die branden in Australie ziet straks. Volg je daar eigenlijk wel het nieuws en weet je van al die branden af.
    Nou goede reis weer verder en tot de volgende mail Gonnie

  • 01 Maart 2009 - 15:09

    Hanstennis:

    Hoi Arno je diploma zal wel nat zijn dan en je buddy is zeker klein dat hij 70 onder water kan en jij met je lichaam 30 min.Maar voor de eerste keer duiken zal best wel vermoeiend zijn?Je gaat maar door zo dan heb je als je weer thuis bent de kans om het in boekvorm uit te schrijven .Hier is het lekker voorjaar aan het worden (hoe lang)zonnetje en aardige temp ,dus wat jij al die tijd gevoeld hebt gaan wij ook een beetje oppakken .Geniet verder en ga vooral door zo we lezen het wel weer ajuu paraplu.Hans.

  • 12 Maart 2009 - 12:16

    Jacqueline:

    Wir sprechen gut Deutsch......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2009

Weer thuis

12 Augustus 2009

Foto's

10 Augustus 2009

Europa

19 Juli 2009

De Canada Rockies

30 Juni 2009

Eindelijk.....
Arno

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 25026

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zambia Off Road

04 Juni 2010 - 23 Juni 2010

Oeganda en WK

01 Oktober 2008 - 30 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: