Noord eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Noord eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Noord eiland

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

01 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle felicitaties.
Ben nu op het noorder eiland om dit de komende maand te ontdekken.
Op het zuider eiland nog met de postboot mee geweest. Dit is een optie die je kunt doen en je komt dan in de afgelegen gebieden van Marlborough sounds. Was wel grappig. Voor de rest rustig aan gedaan.

Groeten,
Arno

• 06 Februari 2009 - 11:57

De Roosjes:

He Arno,
    Vol belangstelling volgen we nog steeds je reisverhalen en je mooie foto's. Die van de walvisstaart zijn erg spectaculair om te zien en voor jou in het echt natuurlijk helemaal! Wij waren uiteindelijk met jouw verjaardag vergeten een felicitatie te sturen dus wij willen je bij deze alsnog feliciteren met je verjaardag. Jij had ons een sms gestuurd om ons te helpen herrineren aan een 12,5 jarig feestje. Waar wij te laat mee waren ben jij een jaartje te vroeg. Wij zijn straks 7 mei 11 jr. getr. Dus je kan er volgend jaar gewoon bij zijn! Nou tot horens maar weer! Groetjes Peter, Linda Sten & Bente