Eindelijk weer naar Afrika - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Arno Veld - WaarBenJij.nu Eindelijk weer naar Afrika - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Arno Veld - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer naar Afrika

Door: Veldfles

Blijf op de hoogte en volg Arno

06 Juli 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Aftellen naar mijn eerste reis sinds 4 jaar. Dit keer een heel bijzondere reis naar Zambia. Vanaf 27 augustus (start tour in Lusaka) t/m 14 september (einde tour in Lusaka) ga ik een Zambia Off Road tour maken. Deze reis gaat richting het noorden van Zambia waar hel weinig toerisme komt omdat het een ruw terrein is om te bereiden. Des te leuker het is. We bezoeken o.a het North Luangwa NP en South Luangwa NP. Uiteraard zal ik weer terug komen met een aantal mooie foto's. Een grote kans dat ik tijdens mijn reis geheel van de digitale buitenwereld ben afgesloten dus foto's en verslagen zullen met een vertraging worden geplaatst.

• 07 Juli 2014 - 09:15

Zorica:

Gaaf Arno,

Ben benieuwd hoe je het hebt. Maar vast en zeker super, have fun!!